اس ام اس پولساز-میخای تو خونه بشینی و با ارسال پیامک پول در بیاری؟


اس ام اس پولساز-میخای تو خونه بشینی و با ارسال پیامک پول در بیاری؟

4kia.ir

 

 

کسب درامد از طریق پنل اسم ام اس

اگر به دنبال یک کار پردرآمد و بی‌خطر هستید که امتحان خود را پس داده باشد، نیاز به سرمایه اولیۀ بالایی نداشته باشد و خیلی راحت از راه دور اداره شود؛ لطفاً کمربندتان را ببندید و آماده شوید! چون قرار است در این مطلب، شما را با روش کسب درآمد از طریق پنل اس ام اس آشنا کنیم.

احتمالاً تا الان در مورد نمایندگی پنل اس ام اس چیزهایی شنیدید و سایت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی را هم بررسی کرده باشید. اما توجه داشته باشید این روش کسب درآمد هیچ ارتباطی به فروش پنل اس ام اس و یا بازاریابی خدمات پیامکی نداره! برای اینکه بهتر با این روش کسب درامد آشنا بشیم، آموزش ها را به دو مرحله تقسیم میکنیم:

مرحله اول: آشنایی با پنل پیامکی و روش استفاده از آن

مرحله دوم: معرفی و آموزش کسب درامد از طریق پنل اس ام اس

قبل از هرچیز لازم است تا یک مسأله را بین خودمان روشن کنیم: توجه داشته باشید که این تجارتی نیست که ظرف یک هفته میلیون‌ها تومان سود داشته باشد. درست مثل هر کار دیگری، باید سخت تلاش کرده و پشتکار داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک سامانۀ پیامک انبوه برای خودتان کسب و کار اینترنتی دست ‌وپا کنید.

اما در این راه ما کنار شما هستیم و راهکارهای طلایی را در ادامه خدمت‌تان ارائه می‌کنیم، تا از همان ابتدای کار با قدرت وارد این عرصه شوید و در مدت زمان کوتاهی از سایر رقبا جلو بزنید و کسب درامد میلیونی داشته باشید.

برای شروع بهتر است اول با اصول ابتدایی این تجارت آشنا شوید و شناخت کلی از آن داشته باشید.

مرحله اول: آشنایی با پنل پیامکی و روش استفاده از آن

از آنجایی که روش درامدزایی این کسب و کار از طریق ارسال پیامک به افراد هست و افراد با دیدن متن پیامک شما اقدام به خرید میکنند از این رو باید با سامانه پیامکی آشنایی پیدا کنید.سامانه ای که قرار است به شما معرفی کنیم یک نرم افزار تحت وب (Web application) با قابلیت‌های فراوان در بستر تلفن همراه و مبتنی بر خدمات پیام کوتاه می‌باشد. این پنل پیامک با ارائه 100 ها قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تبلیغات خود را مدیریت نماید. همچنین باید توجه داشت که وجود 150میلیون مشترک سیم کارت و 73 میلیون مشترک تلفن همراه در ایران، در حال حاضر بستر تلفن همراه یکی از برترین راه‌های تبلیغاتی و ارتباطی میباشد.

در دنیای پُر سرعت کنونی و بازار رقابتی فعلی، حفظ مشتریان و توجه به نیازهای مشتریان بسیار مهم است. عدم توجه به نیازهای مشتریان، مساوی با از دست دادن بازار است. در مقابل، توجه به رضایت مشتریان، به معنای توسعه بازار و افزایش فروش است. پنل پیامک بهین پیام کلیه قابلیت‌های پنل‌های پیامکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این امکانات، تمامی نیازهای خود را در زمینه پنل های پیامکی برطرف نمایید.

برخی از امکانات پنل پیامک به شرح زیر می‌باشند:

امکان ارسال SMS بصورت تکی

امکان ارسال SMS گروهی ، نظیر به نظیر ، از فایل Excel و TXT

امکان ارسال SMS بازه ایی

امکان ارسال SMS انبوه از روی نقشه

امکان ارسال SMS انبوه تبلیغاتی و بر اساس پیش شماره

امکان ارسال SMS انبوه شهر و منطقه

امکان ارسال SMS انبوه کد پستی

امکان ارسال SMS به بانک اصناف و مشاغل

امکان ارسال SMS به مشاغل هر شهر

امکان ارسال SMS با زبان های مختلف ( فارسی ، انگلیسی ،….)

امکان شارژ آنلاین اعتبار ( با تمامی کارتهای بانکهای عضو شتاب )

امکان زمانبندی و ارسال پیامک اتوماتیک در تاریخ و ساعت مشخص

امکان ارسال SMS دوره ای 

امکان تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی

امکان استفاده از پیامهای آماده در ارسال SMS

امکان ثبت اطلاعات کامل و گروه بندی مخاطبین در دفتر تلفن سامانه

امکان جلوگیری از ارسال به شماره های تکراری در گروهها

امکان دریافت SMS وپاسخگویی خودکار به SMS های دریافتی

قابلیت INPORT و EXPORT اطلاعات از طریق فایل Excel

گزارشات متعدد و کامل از وضعیت سامانه ( با امکان پرینت )

امکان مشاهده لیست کامل SMS های ارسال و دریافت شده و وضعیت آنها (با فیلتر)

امکان انجام عملیات متعدد بر روی پیامهای ارسالی و دریافتی

 

اگر در مورد نمایندگی پنل اس ام اس چیزهایی شنیدید و یا سایت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی را هم بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که اکثر آنها راه و روش کسب درامد پنل پیامکی خودشون رو از طریق فروش نمایندگی و اعمال کردن هزینه بیشتر برای ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبین خود در نظر گرفته اند.همانطور که قبلا گفتیم این روش کسب درامد از اینترنت که قرار است به شما معرفی کنیم هیچ ارتباطی به فروش پنل پیامکی و بازاریابی آن به دیگران ندارد.

پس برسی های بسیار و اطلاعات کافی در مورد پنل های پیامکی موجود در بازار به این نتیجه دست پیدا کردیم که پنل اس ام اس بهین پیام یکی از بهترین پنل های پیامکی موجود در بازار هست که برای این روش کسب درامد ما بسیار مناسب هست و امکانات فوق العاده ای برای کاربران خودشون در نظر گرفتن.

 برخی از امکانات این پنل پیامکی نسبت به دیگر رقبای خود:

1) ثبت نام رایگان. شما دراین سامانه به طور رایگان ثبت نام خودتون بدون هیچ هزینه ای انجام میدهید.

2) استفاده از دموی رایگان مهمان. از طریق دموی سامانه میتوانید به عنوان کاربر مهمان وارد پنل کاربری شوید و محیط سامانه را مشاهده و بررسی نمایید تا با اطمینان خاطر اقدام به ثبت نام در سامانه پیامکی بهین پیام کنید.(قبل از ثبت نام میتوانید وارد قسمت دمو مهمان شوید و فیلمهای آموزشی هر بخش را ببینید)

3) این سامانه هیچگونه پنل نمایندگی به افراد برای فروش و بازاریابی ارایه نمیدهد.

4) بخش جذابی که این پنل اس ام اس رو با دیگر سامانه های پیامکی متمایز کرده آموزش تصویری این پنلل هست. وقتی شما وارد سایت شوید ازقسمت دموی مهمان تمام بخشهای این پنلل پیامکی را گام به گام و مرحله به مرحله به صورت تصویری آموزش می بینید تا با خیال راحت و اطمینان خیال ثبت نام نمایید.

5) مهمترین ویژگی این سامانه پشتیبانی قوی، آماده و توانمندی هست که شما در ساعات اداری با 10 خطی که در سامانه قرار داده اند میتوانید مشکلات و سوالات پیش آمده خودتون را با پرسنل این مجموعه در میان بگذارید.

6) و از همه مهمتر قیمت پایین و مناسب هر پیامک نسبت به سایر پنل های دیگر. همچنین از تخفیفات ویژه ای که در طول سال برای کاربران قرار میدهند میتوانید استفاده کامل را ببرید.

(از لینک زیر وارد سایت پنل پیامکی شوید و با قسمتهای آن آشنا شوید)

برای ورود به سایت پنل پیامکی اینجا کلیک کنید

 

مرحله دوم: معرفی و آموزش کسب درامد از طریق پنل اس ام اس پولساز

 

بعداز اینکه وارد سامانه پیامکی شدین و با قسمتهای آن آشنا شدین حالا وقت آن رسیده که از طریق پنل اس ام اس کسب درامد کنید.

 برای درک بهتر مطلب با یک مثال شروع کنیم:

اگر مثلا یک کارخانه تولیدی مواد غذایی ویا تولیدی پوشاک را در نظر بگیریم، هرچقدر این تولیدکنندها مشتریان بیشتری داشته باشند مسلما فروش بیشتری خواهند داشت و در نتیجه سود بیشتری هم بدست می آورند، ولی برعکس اگر واحد تولیدی برای تولید محصول خودشون مشتری نداشته باشند مسلما فروشی هم ندارند و بعد از مدتی مجبور به تعطیلی آن واحد تولیدی میکنند.

این کسب کاری که به شما معرفی میکنیم دقیقا به همین روش عمل خواهد کرد یعنی شما یک محصولی در اختیار دارین که خریدار زیادی دارد که صاحب آن هم فقط شخص شما هست و هم مشتری که محصول شما را خریداری کنند. به عبارت دیگر یک محصولی دارین که خواهان و مشتریان بسیار زیادی دارد که از طریق ارسال پیامک مشتریان خودتون را بدست می آورید و اقدام بفروش میکنید.

توجه داشته باشید برای شروع هر کسب و کاری ابتدا باید بفکر داشتن مشتری برای تولید اون محصول مورد نظر داشته باشین در غیر این صورت بدون داشتن مشتری و فروش محصولات قادر به ادامه فعالیت نیستین.خبر خوب همینجاست که ما هم محصول خوب برای فروش و کسب درامد داریم و هم مشتری که محصول شمارو خریداری کند و دیگر نیازی به اجاره مغازه و یا هزینه های بالای تولید ندارین فقط با چند کلیک ساده و فعالیت آسان در خانه بدون هیچ دغدغه ای پولدار شوید. شاید برایتان این سوال پیش اومده باشه حالا چه محصولی را باید برای فروش قرار بدیم تا به درامد برسیم؟

دوست عزیز اینجا قرار هست که بشما یک کسب کار اینرنتی از طریق پنل پیامکی آموزش دهیم که اولا کاملا یک کار جدید و منحصربفردی هست و در ثانی به صورت دائمی و تا آخر عمرتان منبع درامد بسیار خوبی برایتان ایجاد میشود یعنی محصول و فعالیت شما فقط در حوضه اینترنت و دیجیتال مارکتینگ هست.

لازم بذکر است همانطور که قبلا هم گفته شد این روش کسب و کار و فروش هیچ ارتباطی به بازاریابی و همکاری در فروش پنل پیامکی ویا زیر مجموعه گیری و شغلهایی از این دسته ندارد. این کار یه روش فوق العاده پولساز و در عین حال کم هزینه هست و شما میتوانید حتی با استفاده از دیگر پنل های اس ام اسی موجود در بازاراقدام به فروش کنید و هیچ اجباری به استفاده از این پنل پیامکی که معرفی کردیم ندارد چون این روش درامد زایی مختص شخص شما میباشد و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن نیست. تنها دلیل معرفی این پنل، ثبت نام رایگان، دموی سایت برای دیدن پنل کاربری که قرار است از آن استفاده کنید، آموزش تصویری،و پشتیبانی قوی و قیمت پایین هر پیامک نسبت به دیگر رقبا هست.

قطعا که برای شروع هر کسب کاری نیاز به سرمایه اولیه هست اما شما فقط هزینه برای یادگیری خودتون و این کسب و کار که مبلغ پنجاه هزار تومان هست را پرداخت میکنید و هزینه پرداخت ارسال پیامک به افراد که در ادامه توضیحات بیشتری داده میشود. البته حتی اگر هم مایل نبودید با پنل پیامکی کار کنید ما برای شما روش های رایگان هم در نظر گرفته ایم که بتوانید این کار را براحتی ادامه دهید.شما هیچ دغدغه ای برای فروش و درآمدزایی برای خودتون ندارین فقط با انجام دادن چند راهکار در خانه و حتی در خواب هم برای خودتان درامد زایی کنید چرا که مشتریان شما تمام افراد جامعه هستن و مطمعن باشید که چه کارمند یا کارگر، پیر یا جوان و یا حتی خانم های خانه دار نیازمند این محصول شما هستن و با ارسال هر پیامک باخریدی که افراد انجام میدهند بالافاصله مبلغ به حسابتون منتقل میشود.

 

نحوه محاسبه هزینه و سود شما از هر فروش:

به طور مثال وقتی وارد پنلل پیامکی شوید و هزینه هر پیامک 17 تومان برای شما در نظر گرفته شود،و سود شما از فروش هر محصول هم 21000 هزار تومان در نظر گرفته شود، اگر برای 1000 پیامک 17000 تومان هزینه پرداخت کنید و این هزار پیامکی که خریداری کردید را برای 1000شماره همراه ارسال کنید، میانگین اگر فقط 10 نفر خریدشون را انجام دهند سود شما 210000 هزار تومان خواهد شد.

اگر 10000 پیامک برای ده هزار شماره خریداری کنید و مبلغ 170000 هزار تومان پرداخت کنید، میانگین 100 نفر خریداری کنند سود شما 2100000 هزار تومان در یک روز بدست می آید.

(توجه داشته باشید که حداقل افراد را برای خرید مثال زدیم که قطعا بیشتر از این تعداد هست.)

با خرید پکیج تمام مراحل،آموزش و ارائه محصول این کسب و کار از صفر تاصد به همراه اثبات درآمد به صورت ویدیو در پکیج ارائه شده است.

از انجایی که طبق آمار وجود 150 میلیون مشترک سیم کارت در ایران وجود دارد و پنل های پیامکی این قابلیت را دارند که این افراد و شماره ها را در خود ذخیره کنند از اینرو بهترین فرصت برای شروع یک کسب و کارجدید با استفاده از اس ام اس پولساز شوید.

 

بعد از فرایند خرید لینک دانلود به صورت خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین لینک دانلود به جیمیل شما ارسال میشود، در صورت وجود مشکل میتوانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست خود را ارائه دهید تا در اولین زمان ممکن رسیدگی شود.حتما از برنامه های باز کننده فایل مانند rar استفاده کنید.

 

 

وجه پرداختی تا اولین درآمد شما به صورت امانت است و در صورتی که قادر به درآمد زایی از این روش نبودید با ارائه مدارک، مبلغ واریزی بدون کسر هزینه ای به حساب شما عوودت داده میشود. 

 

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون را ازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

 با خرید این پکیج از پشتیبانی سایت sms polsaz تا رسیدن به اولین درامد خود بهرمند خواهید شد

در صورت بروز هرگونه مشکل به تیم پشیبانی سایت به جیمیل porsoodsho@gmail.com ویا به شماره 09130904834 در واتساپ پیام دهید


مبلغ قابل پرداخت 30,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1478

دیدگاه های کاربران (23)

مجید نوری
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۴

آقا دمت گرم کسب و کار بی نظیری هست


پاسخ مدیر سایت: ممنون جناب نوری موفق باشید

فاطمه سادات
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

با سلام و عرض ادب
آیا برای افرادی که در منزل هستن مثل خانم های خانه دار این کسب و کار شما مناسب اون افراد هست؟


پاسخ مدیر سایت: سلام بله این روش درآمدزایی مناسب تمام افراد خصوصا خانم های خانه دار هست .با آموزش چند راهکار ساده در منزل میتوانید برای خودتون یک کسب و کار اینترنتی ایجاد کنید

برومند
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۴

محصول چی هست برا فروش؟


پاسخ مدیر سایت: سلام دوست عزیز
شما با خرید این پکیج محصول معرفی شده را بدست میاورید

مژگان ابراهیم پور
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۲

سلام خدمت شما خیلی عالی بود راحت ترین شغل دنیاس


پاسخ مدیر سایت: ممنون سرکار خانم ابراهیم پور بله خیلی ها از این کار دارن درامد زایی میکنن.پیروز و موفق باشید

nazi
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۳

khoda khirton bede ke sadeghane amal mikonid


پاسخ مدیر سایت: ممنون دوست گرامی نظر لطف شماست گل

راضیه.ن
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

سلام ببخشید پول این کار چجوری بحسابمون منتقل میشه


پاسخ مدیر سایت: سلام وقت بخیر همانطور که گفته شد به صورت آنی پول به حسابتون منتقل میشه و مدیرت حسابتون به دست خودتون هست

علی اسحاقی
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

خیلی کار خوبیه بنطرم ارزش 50 تومن رو داره


پاسخ مدیر سایت:ممنون علی جان مرسی از نظرت گل

kh.m
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۳

سلام وقتتون بخیر من راجب پنل پیامکیم سوال و راهنمایی نیاز دارم چجوری بپرسم؟


پاسخ مدیر سایت: سلام دوست عزیز شما از هر قسمت پنل پیامکی تون میتونید فیلم آموزشی همون قسمت رو مشاهده کنید خیلی راحت میتونید مشکلتون رو رفع کنید اما اگر نتونستید مشکتون رو رفع کنید با پشتیبانی سایت پنل اس ام اس در میان بزارید

kh.m
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰

سلام ممنون از شما مشکلم حل شد


پاسخ مدیر سایت: سلام خواهش میکنم موفق باشید

محمد
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۴

سلام ببخشید سوال میپرسم آیا درامد واقعی هست و همیشگی هست


پاسخ مدیر سایت: سلام محمد جان بله کاملا واقعی و تست شده هست و این کار دائمی و تا اخر عمرتان هست

اهورا
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷

سلام و خسته نباشید خدمت شما آیا قیمت 21000 هزار تومن که شما گفتین برای هر محصول کم یا زیاد میشه یا ثابت هست؟


پاسخ مدیر سایت: سلام دوست عزیز بله ثابت هست البته 21750 هست،بخاطر رندی عدد مبلغ 21000 تومان گفته شده.این قیمت هیچموقع تغییر نخواهد کرد و ثابت باقی خواهد ماند

رضا عرفانی
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲

سلام با اینکه من تازه با این کار آشنا شدم ولی روزانه حداقل 200 تومن پول درمیارم البته با روش غیر از پنل پیامکی هم دارم امتحان میکنم که انشالله اونجاهم بتونم کار کنم. از شما و تیم پشتیبانی هم کمال تشکر رو دارم گل


پاسخ مدیر سایت: سلام جناب عرفانی باعث افتخار ماست که تو این شرایط کرونا و بد اقتصادی تونستین یه منبع درامد دیگه ای رو برای خودتون و خانوادتون درست بکنید. بله با رووشهای دیگه ای هم میتونید درامدزایی کنید که همه چی به اراده و پشتکار شما برمیگرده

FATEME
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۴

سلام روزتون بخیر من یه سوالی ذهن منو درگیر کرده دلیل بر بی ادبی نباشه اما میشه بگین چه تضمینی هست اگر نتونستیم با این کار شما به درامد برسیم ؟


پاسخ مدیر سایت: سرکار خانم سلام و عرض ادب خدمت شما.خیلی سوال خوبی کردین چون سوال خیلی افراد هست ببینید از اونجایی که این کار کاملا تست شده هست و افراد بسیار زیادی از این طریق دارن کسب درامد میکنند به همین جهت ما اطمینان کامل از درامد این کار داریم بخاطر همین ما تا به اولین درامد افراد آنها رو کاملا پشتیبانی میکنیم.تا الان چنین موردی پیش نیومده اما اگر افراد با خرید این پکیج نتونستن کسب درامدی بدست بیارن همانطور که قبلا هم گفته شد با ارائه مدارک وجه پرداختی کامل بحساب عزیزان برگشت داده میشود

FATEME
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

سلام ممنون از شما و توضیحاتتون انشالله که مشکلی پیش نمیاد مهمترین بخش یه کسب و کار پشتیبانی اون هست که افراد بتونن مشکل خودشون رو رفع کنند پکیج شمارو تهیه میکنم و استفاده میکنم چون بنظر کار خوبی میاد.ممنون از وقتی که برای بنده گزاشتین


پاسخ مدیر سایت: سلام مجدد خدمت شما ممنون از اعتمادی که به بنده کردین اگر سوالی براتون پیش اومد به پشتیبانی واتس آپ پیغام بزارید

Emad
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۳

خداییش وقتی که میخاسم بخرم فکر میکردم کلاهبرداری باشه ولی دلا زدم به دریا خریدم بعد فهمیدم که حقیقت داره میشه ازش پول دربیاری مثه بقیه تبلیغات الکی نیست


پاسخ مدیر سایت: دوست عزیز سلام ممنون از اعتمادتون متاسفانه اکثر کسب و کارهای اینترنتی با تبلیغاتی که میکنن فقط هدفشون پر کردن جیب خودشون هست و این کار باعث بی اعتمادی مردم نسبت به این نوع کسب کار اینترنتی هست.خداروشکر افراد زیادی هستن که ازاین کار دارن کسب درامد انجام میدن که این باعث افتخار ماست

صالحی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

خدا خیرتون بده منکه ازتون راضیم 50 تومن دادم هفته ای یه تومن دارم در میارم نوش جونت باشه به خانمم یاد دادم اونم برا خودش داره پول در میاره


پاسخ مدیر سایت:ممنون از دعای خیرتون بهترین هارو براتون آرزومندم

عباس زارع
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۸

برادر این کار ساعت خاصی داره واسه انجامش منکه صبح میرم شب میام چجوری میتونم باش کار کنم


پاسخ مدیر سایت: جناب زارع این کار هیچ محدودیت زمانی نداره شما با استفاده از موبایل میتونید کسب و کار خودتون رو در ساعاتی که سرکار هستین مدیریت کنید

سارا
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰

سلام ببخشید این محصولی که گفتین تاریخ مصرف داره یا قیمتش کم یا زیادم میشه؟


پاسخ مدیر سایت: سرکار خانم سلام و عرض ادب. این محصول نه تاریخ مصرفی داره و نه قیمتش تغییر خواهد کرد و از اونجایی که مناسب تمام افراد هست و محدودیت خاصی برای افراد نداره میتونید براحتی ازش کسب درامد کنید

s.b.t
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۴۱

لطفااز سایت منم دیدن کنید *****************

فرزین عسگری
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۵

سلام ببخشید من پکیج شمارو خریدم ولی یه عدد برام اومده باید چیکار کنم؟


پاسخ مدیر سایت: سلام فرزین عزیز.بعد از پرداخت بلافاصله دو عدد برای شما ظاهر میشه که باید حاصل جمع این اعداد رو بدرستی وارد کنید تا فایل های آموزشی برای شما دانلود بشه و همچنین یک نسخه از این فایل ها به طور خودکار به جیمیل شما ارسال میشه

سالار محبی
۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۶

دمت گرم دادا راضیم ازت کیف کردم باش


پاسخ مدیر سایت: ممنون جناب محبی موفق باشید گل

المیرا سلطانی
۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

سلام خوبین ببخشید کسب و کار شما مربوط به فروش پنل پیامکی هست؟


پاسخ مدیر سایت:سلام خدمت شما خیر مربوط به فروش نمایندگی پنل پیامکی نیست این روش با استفاده از پنل پیامکی هست واز پنل های دیگر هم میتونید استفاده کنید چون بازدهی خیلی بالایی نسبت به شبکه های اجتماعی داره

المیرا سلطانی
۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

ممنون از شما باید کار جدیدی باشه امتحانش میکنم


پاسخ مدیر سایت:بله یک کار جدید و در عین حال پولسازی هست و یک درامد دوم برای شما محسوب میشه

لطفا نظرات،پیشنهادات و انتقادهای خودتون روازقسمت دیدگاه کاربران سایت و یا در واتساپ در میان بگذارید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به " sms polsaz" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما